MIJN DIENSTEN

Al mijn diensten zijn gericht op vormen van natuurbeleving.
Graag wil ik ouders met een PGB (persoonsgebonden budget) bereiken, door een vrijetijdsbesteding in te vullen voor hun kind(eren). Dit kunnen allerlei (buiten)activiteiten zijn. Vooral diverse natuurbelevingstochten, zoals aardewandelingen, avondwandelingen en thematochten, zijn bijzondere tochten. Verder geef ik graag teams een natuurbelevingstocht, waarbij verbondenheid en samenwerking, teamspirit, een grote rol spelen. Het volgen van de 'workshop natuurbeleving' is mogelijk voor al degene die zelf al met ´natuur´ bezig zijn, een tocht om inspiratie op te doen. Ook maak ik op maat
een educatief ontwerp
voor een tentoonstelling in musea of school.
Voor meer informatie 'scroll' verder naar beneden om mijn diensten uitgebreid te bekijken of neem voor meer informatie contact met me op: a.bussel9@chello.nl

donderdag 15 oktober 2009

15 oktober 2009 Herfstdag "Natuur werkt"

Allerlei beroepskrachten, coaches, trainers e.a.,  kwamen naar de "Herfstdag Natuur werkt". Hier heb ik de workshop "natuurbeleving" gegeven. Een lieve, bijzondere groep, tijdens een zonnige, prachtige herfstdag!

Deze herfstdag "Natuur werkt' werd gehouden in Driebergen, locatie "Kraaybeekerhof", waar men diverse workshops kon volgen. De dag startte met een plenaire inleiding en de presentatie van het nieuwe boek van Yoke de Wilde, Spirit in je werk. Vervolgens waren er twee workshopsrondes met keuze uit wandel- of natuurcoaching, natuurbeleving, outdoorcoaching, NLP en wandelen, het toepassen van oude natuurwijsheid in leven en werk. Dit alles natuurlijk rond het thema herfst: oogsten, verkleuren, veranderen, verspreiden, loslaten. Zie ook http://www.natuurwerkt.nu/ voor meer informatie.
Bijgaande foto's zijn gemaakt door Judith Zadoks.

3 opmerkingen:

  1. Ria, jouw kracht is anderen weten te inspireren.
    Je enthousiasme is zeer aanstekelijk!!
    Want jij weet ook anderen de natuur te laten beleven door ons opnieuw te leren kijken, horen, voelen en ruiken! Het is een intense (sprituele) beleving om samen met jou "buiten" te mogen zijn! Altijd weer genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er in eerste instantie goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Ria, door deze site krijg ik een goede indruk van jou als persoon en je motivatie. Het ziet er ook mooi uit.

    Als tip wil ik meegeven: leg iets meer nadruk op je diensten. Ze staan nu vrij onderaan. Ik wil graag meer info over elke dienst, bijvoorbeeld met doorklikken op 'aardewandeling' of 'thematocht' (welke thema's, hoe lang, waar, prijs en dergelijke). Veel succes! Marijke

    BeantwoordenVerwijderen