MIJN DIENSTEN

Al mijn diensten zijn gericht op vormen van natuurbeleving.
Graag wil ik ouders met een PGB (persoonsgebonden budget) bereiken, door een vrijetijdsbesteding in te vullen voor hun kind(eren). Dit kunnen allerlei (buiten)activiteiten zijn. Vooral diverse natuurbelevingstochten, zoals aardewandelingen, avondwandelingen en thematochten, zijn bijzondere tochten. Verder geef ik graag teams een natuurbelevingstocht, waarbij verbondenheid en samenwerking, teamspirit, een grote rol spelen. Het volgen van de 'workshop natuurbeleving' is mogelijk voor al degene die zelf al met ´natuur´ bezig zijn, een tocht om inspiratie op te doen. Ook maak ik op maat
een educatief ontwerp
voor een tentoonstelling in musea of school.
Voor meer informatie 'scroll' verder naar beneden om mijn diensten uitgebreid te bekijken of neem voor meer informatie contact met me op: a.bussel9@chello.nl

donderdag 12 november 2009

12 november 2009 Symposium Martine Delfos

Voor het eerst heeft Martine Delfos een volledige dag een symposium gegeven over de effecten van de virtuele wereld op de ontwikkeling van kinderen en jongeren. Tijdens deze studiedag (vanuit kinderdagverblijf de Grabbelton) in Postel gaf Martine Delfos tal van richtlijnen en tips geven. Erg boeiend! Wat heeft ze mooi en veel verteld, tevens liet ze ons voelen, welke impact de virtuele wereld heeft op kinderen en jongeren en hoe belangrijk het is dat we ook hierin OPVOEDEN.
Een geweldig symposium!

(Reeds eerder bezocht ik een symposium van Martine Delfos over autisme, zie mijn bericht van juli 2008)


Zie ook http://www.deonderstroom.be/ en http://www.mdelfos.nl/


           Martine Delfos en Jürgen Peeters



Geen opmerkingen:

Een reactie posten